preskoči na sadržaj
Vijesti

Projekt Poticanje darovitosti Lovre Montija - II. okrugli stol

 

 

 

II. okrugli stol

11. lipnja 2021. u knjižnici SŠ Lovre Montija održan je II. okrugli stol u okviru projekta Poticanje darovitosti Lovre Montija (kodni broj: UP.02.1.2.01.0001) na temu Identifikacija darovitih učenika. 

Uz članove projektog tima SŠ Lovre Montija, na okruglom stolu sudjelovali su ravnatelji i nastavnici iz osnovnih i srednjih škola s područja grada Knina, dogradonačelnica grada Knina, ravnateljica POU, Knin, voditelji i djelatnici udruga koji se bave edukacijom predškolskog uzrasta te zainteresirana javnost.

 


Zaključci II. okruglog stola su:

  • identifikacija darovitih učenika je složen i dinamičan proces s kojim treba započeti što prije
  • ranim prepoznavanjem, uz razvoj sposobnosti, omogućava i razvoj vrlo bitnog emocionalnog potpornog sklopa te se potiče razvoj sigurnosti, samopouzdanja, pozitivne slike o sebi, motivacije preduvjet je za produktivnu darovitost
  • nužno je uključiti roditelje, nastavnike, vršnjake, ostale pojedince u i izvan škole koji su u kontaktu s učenikom
  • na primjeru prakse SŠ Lovre Montija raspravljalo se o provedenim procesima koji su uključivali proces uočavanja, utvrđivanja i identifikacije
  • zaključeno je da su korištene prilagođene skale, testovi i alati i metode u procesu identifikacije darovitih učenika vrijedni dokumenti koji se uz male modifikacije mogu primijeniti i u ranoj identifikaciji

 

 


Izvor: Srednja škola Lovre Montija

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Jasminka Vujević   datum: 14. 6. 2021.

Projekt o darovitosti

Poticanje darovitosti - Lovre Montija


Narodna knjižnica Knin

http://nkknin.hr/


Školski kalendar 23/24


Kad zvoni?
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:40 - 10:25
odmor 10:25 - 10:40
4. sat 10:40 - 11:25
5. sat 11:30 - 12:15
6. sat 12:20 - 13:05
7. sat 13:10 - 13:55

Prijavi zlostavljanje

RED BUTTON


Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 3. 2010.

Ukupno: 457585
Danas: 410




preskoči na navigaciju