Vješto s matematikom

Izvješće o projektu

29. edukativna muzejska akcija

Muzeji i STEAM?!

16.4.2024. – 18.5.2024. 

Kninski muzej sudjeluje na 29. edukativnoj muzejskoj akciji s temom

“MATEMATIKA U SLUŽBI UMJETNOSTI “.

Prvi dio akcije odnosi se na projekt koji su osmislili i izradili učenici SŠ Lovre Montija i SSŠ Kralja Zvonimira iz Knina. Učenici iz ove dvije škole (3. i 4. razred) su pod vodstvom profesorica sudjelovali na prvoj radionici u Kninskom muzeju, gdje su kroz zabavnu matematičko – logičku igru (Potraga za Zvonimirovim blagom, Hanoi toranj i Mondrianove puzzle) povezani matematika i umjetnost. 

Autorice programa: Mirela Jelovina Koštroman, Marjeta Amanović, Zlata Bilandžija, Magdalena Miličević 

Voditeljica programa: Ivana Mikulić Sarić

Više na poveznicama: https://www.facebook.com/share/p/cBk6sN7CUdSYqJJv/

https://www.facebook.com/share/p/Lz6tNx9838gD1nPz

Drniški muzej sudjeluje na 29. edukativnoj muzejskoj akciji s temom

UMJETNOST KAO MATEMATIČKI IZAZOV” .

„Umjetnost kao matematički izazov“ naziv je projekta koji su osmislili i izradili učenici SŠ Lovre Montija , SSŠ Kralja Zvonimira iz Knina i SŠ Ivana Meštrovića iz Drniša. Projekt je osmišljen kao zabavna logičko-matematička igra koja ima tri različita segmenta, među kojima su „Hanoi toranj“, „Mondrianove puzzle“ i zagonetni zadatak „Potraga za Vrelom života“. Učenici naše škole sudjelovali su u osmišljavanju zadataka te izradi rekvizita za igre.

Autorice programa: Marjeta Amanović, Zlata Bilandžija, Mirela Jelovina Koštroman

Voditeljica programa: Antonia Tomić Više na poveznici :   https://www.facebook.com/share/p/gKm1LtJbi3DMRJqo/

Međunarodni dan broja π

Ovaj dan slavi se diljem svijeta u čast jednoj od najpoznatijih matematičkih konstanti – “π”, a datum 14. 3. izabran je kao Dan broja Pi zbog njegove veze s decimalnim prikazom broja Pi =3,14. 

Mnogi ljubitelji matematike širom svijeta slave ovaj dan organizirajući razne aktivnosti poput natjecanja u recitiranju decimala Pi-ja, izrade Pi kolača, izvođenja znanstvenih eksperimenata vezanih uz Pi. Naša škola ovaj važan datum obilježila je u suradnji sa Srednjom školom Ivana Meštrovića iz Drniša i Srednjom školom kralja Zvonimira iz Knina! 

Više na poveznici: Međunarodni dan broja π

Zlatna večer matematike

Dana 6. prosinca 2023. u Splitu u prostorima Galerije Emanuel Vidović i Prokulture održana je jedanaesta po redu Zlatna večer matematike. Naša škola je predstavljena sa dvije aktivnosti,

 U naše vještine utkana je matematika te Skriveno blago kralja Zvonimira.

Više na poveznici:  https://sites.google.com/view/zvm2023/split

Više na poveznici: Zlatna večer matematike

Europski tjedan vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju

Godina 2023. je Europska godina vještina. Učenici Srednje škole Lovre Montija  sudjelovali su u obilježavanju Europskog tjedna vještina u strukovnom obrazovanju. Učenice prvog i trećeg razreda agrotehničar  pripremile su radionice  na temu „Mathematics is in our skills“ koje su provele kroz prvo obrazovno razdoblje 2023./2024. školske godine.

Sva događanja su prijavljena, prihvaćena te uvrštena u program događanja među 2015 ostalih događaja diljem cijele Europe.

Poveznice na prijavljena događanja: https://year-of-skills.europa.eu/index_en

https://year-of-skills.europa.eu/index_enhttps://year-of-skills.europa.eu/events-and-activities/mathematics-our-skills-2023-12-06-0_en

Vješto s matematikom

Međuškolski projekt srednjih škola “Vješto s matematikom”

Trajanje projekta: tijekom školske godine 2023./2024.

Nositelji projekta:

Mirela Jelovina Koštroman, prof. – Srednja škola Lovre Montija, Knin

Marjeta Amanović, prof. – Srednja strukovna škola kralja Zvonimira, Knin

Zlata Bilandžija, prof. – Srednja škola Ivana Meštrovića, Drniš

Sudionici:  učenici trećih razreda 

Ciljevi:

– poticanje razvoja IKT vještina

– poticanje razvoja vještina suradničkog učenja i rada u grupi

– razvoj kritičkog mišljenja i rješavanja problema

​Aktivnosti

1. aktivnost: učenici su razvijali vještine osmislivši „Escape Room“ na temu „Blago kralja Zvonimira“ te izrađujući Mondrijanove puzzle kroz

– proučavanje i istraživanje koncepta Escape rooma

– proučavanje povijesnih izvora vezanih za kralja Zvonimira i kraljicu Jelenu

– proučavanje i istraživanje principa Mondrijanovih puzzli

– proučavanje izrade kolača i sapuna

2. aktivnost: suradnja učenika na sastavljanju međusobobno povezanih eksponata:

– svaki eksponat potiče na razvijanje određenih vještina (kritičkog razmišljanja, suradnja, kreativnost, znatiželja)

– izrada puzzli uz razvijanje vještina rada s drvom i bojama

3. aktivnost: diseminacija prvovedenih aktivnosti:

– učenici prezentiraju Escape room  posjetiteljima, Mondrijanov izazov

4. aktivnost: International Day of Mathematics

– povezivanje različitih vještina s brojem Pi, obilježavanja dana broja Pi u Gradskoj knjižnici u Kninu nizom predavanja i radionica

5. aktivnost: sudjelovanje učenika u EMA projektu (Edukativna muzejska akcija) 

Skip to content