Istraživanje provedeno je s ciljem procjene predznanja učenika o osnovnim pojmovima metrike, uključujući metričke sustave, suvremene mjerne jedinice za duljinu te stare mjerne jedinice koje su se koristile prije standardizacije mjerenja. Ispitivanje je provedeno na početku školske godine kako bi se utvrdilo početno stanje znanja učenika i identificirala područja koja zahtijevaju dodatnu pažnju tijekom rada na projektu.
Ciljevi ovog istraživanja su:
• Utvrditi koliko učenici poznaju osnovne pojmove vezane uz metriku i metričke
sustave.
• Provjeriti prepoznavanje i točnost definiranja mjernih jedinica za duljinu.
• Ispitati koliko učenici poznaju stare mjerne jedinice i njihove približne vrijednosti.
• Naglasiti važnost poznavanja starih mjernih jedinica kao dijela kulturne i znanstvene
baštine.
• Analizirati moguće nesigurnosti i pogrešna shvaćanja kako bi se metode rada na
projektu te projektne aktivnosti mogle prilagoditi potrebama učenika.
Istraživanje je provedeno u prvim razredima Srednje škole Lovre Montija Knin, Srednje strukovne škole kralja Zvonimira Knin te Srednje škole Ivana Meštrovića Drniš na uzorku od pedeset i jednog učenika.
Završno istraživanje rezultati
Mirela Jelovina Koštroman