Projekt „Čuvari botaničke tradicije“ dizajniran je kao nastavak na prethodna dva projekta rada s potencijalno darovitim učenicima „Biogeokemija kroz dva elementa – voda i tlo“ (2022./2023.) i „Održivi biogeokemijski ciklusi“ (2023./2024.) te će u njemu sudjelovati učenici koji su sudjelovali i u prethodna dva. Na taj način će učenici dobiti zaokruženu cjelinu, a projektni tim vrijedne informacije o stečenom znanju, razvoju vještina samostalnog rada i motivaciji potencijalno darovitih učenika za nastavkom obrazovanja u STEM području.
U ovom projektu učenici će aktivno sudjelovati u geokartiranju biljnih vrsta na određenom lokalitetu, organizirati će debate i sudjelovati u raspravama te predlagati rješenja za pronađene probleme. Nastavnici će kroz izradu zadataka i radnih materijala utjecati na svijest učenika o važnosti pojedinca za održivost zajednice, poticati će znatiželju učenika, njihovu motivaciju za učenje i otkrivanje svijeta oko sebe te ih osposobiti za samostalne aktivnosti učenja i istraživanja, primjenu stečenih znanja i vještina te ih poticati na primjenu načela etičnosti u svakodnevnome životu.
Projektni tim:
Zoran Batić, prof. geografije i geologije
Darija Bodrožić-Selak, prof. biologije i kemije
Nikolina Grizelj, prof. ekonomske skupine predmeta
Mirela Jelovina Koštroman, prof. matematike
Marijana Zaninović, prof. biologije i kemije, voditeljica projekta